21.10.2009

tatilimiz :)

konyaya 19.30 akseliyle gidiciiz. keşke hepimiz aynı şehirlerde olsaydık da, tatil planlarımı yurt içi/ yurt dışı tur şirketleriyle görüşerek yapsaydım :) hala eşyalarımın tamamını hazırlamadım, blog okumaktayım :) bunu gören raşit az sonra gelince beni yiyecek :) kıyamaz ki..acıktım da, tabi ki yemek de hazırlamadım :D raşitlerde yiyciiz. rahaat rahat gideriz inşallah, amin. uff, uzun otobüs yolculuklarından nefret ediyorum. istanbula giderken ne güzel, uçakta inişte, kalkışta toplam 20 dk. korkuyorum en fazla, o kadar. ama konyaya, uff. yol gözümde büyüdükçe büyüyor. 11 saat mi ne toplam..korkunnç.

şimdilik hoşçakal tatlı laptop, dönünce görüşürüz :)

3 yorum:

Melen dedi ki...

Ne çok yazmışsın yaw anca okudum :)

iyi yolculuklar canım:)

yaw bu arada makyaj kültürüm sıfıra yakın herhalde okuyunca farkettim:)
"far bazı ne acep?" diyerek okudum:)

Damlo dedi ki...

özletmeeee

defne dedi ki...

meleen, ben yazıyorum ama senn??
:)

damlocum, burdayım ki ;) ama konyada zaman bulamıyorum yazmaya :))