17.10.2009

kış geliyor, bağıra çağıra..

aa ben bu sözleri ne zaman yerleştirmişim beynime :)

kış geliyo, sinema mevsimi açılıyor.bir sürü yeni ve dandirik olmayan film var. normal bir şehirde olsaydım keşke, şööyle iki-üç film birarada, hepsi de gelir gelmez gösterimde :D amaan öyle olsa da gitmezdim belki de milasa bok atmak olay :)

salı günü saçımı boyatıyoruum, şimdi veya yarın sonbaharlıklarımı çıkarıyorum, çarşamba da konyaya gidiyorum :)) olleey.. sanırım orası soğumuştur, en azından akşam soğuktur, ev de donuyordur :) kar çizmelerimle mi gitsem acaba, ayaklarım spor ayakkabıda bile donuyor artık! aa, bizim güzel evimizin karşısındaki güzel parkta geçenlerde sabah bir adamla karşılaşmışlar, uuf, ne yazacağımı bilemedim. ölmüş, kendini asmış birini bulmuşlar yani :( çok zor bişey, herkes ne çok zorlukla karşılaşıyor şu dünyada, hepimizin derdi apayrı. ama kendini öldürmek niye :(

perşembe günü cananın nikahı ve kınası var. kıyafetim konyamız için biraz açık kaçacak. kaçarsa kaçsın. umrumda olmayacak :) raşiti kebapçı hacı sükrüye hiç götürmemişim, bu sefer dooğru oraya :) ben 2 yiycem bu sefer :D

dünkü etli pidemde etliekmek tadı vardı az da olsa, ne de olsa içini etliekmek içi gibi ben hazırladım. helal olsun bana, helal olsun, şak şak şak

2 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Bu girdide ne ararsan var. Güzel bir özet olmuş :)

defne dedi ki...

genelde öyle yazarım ben sanki ama ;)