8.10.2009

bugün

sen baktın tüm gözlerim kıskandı resmini...

bu sözleri şu anda televizyonda gördüğüm şık ve taş kadınlara ithaf ediyorum. beni müzik paklar derken nerden geldin sen?? nerden geldin?

bugün sabaha burdaki meslektaşlarımızla kahvaltıyla başladık. bayram nöbet kuralarını çektik, ooh, sevgilim yokken nöbet tutacağım sanırım:p şans. her ay böyle buluşmaya karar verdik ki bu habere gayet sevindim, sosyalleşeceğim :) bir de gülücük'ü artık şöyle yapıciim :=) eşittir de koca burnum :) ay, alışkanlık işte:p

sonra bir kaç kere mesul müdürlük raporlarını almak için hastaneye gittik. ilkinde pislik bir doktora çattık, raporu vermedi. allahtan küfretmedim adama, öğleden sonra tekrar gidip de diğer doktordan rapor aldığımızı görünce oturup kaldı tek kelimeyle, küfürle bu kadarını yapamazdım, bunun için enişteme minnettarım gerçekten. sonra da sağlık ocağından aldım başka bir rapor. zavallı pratisyenler, bazıları da komik oluyor canım. mesela bir tanesi var, bana dedi ki ' benim cildim çok hassas, öyle parfümerideki makyaj malzemelerini hiç kullanamam, boynerde satılanlardan alırım'. e, markası yok mu bunların, söylesen anlardım ben hangi markayı kullandığını. yazık bu şekilde de etraflarındaki personeli, hemşireleri eziyorlar, sevilmiyorlar da hiç. amaan..her meslekteki insanın olgun ve ağır olmasını iztiyorum, bir de kimse ciddi ciddi kendini övmesin, takdir edilirsen başkaları tarafından övülürsün. küçük insanlara saygım ve sevgim yoktur.

sağlık ocağından çıkınca bi de baktım karşımda özsütün aynası :D bi cafe özsütün tatlılarını getirmeye başlamış. hemmen oturdum, yedim. baharı çağırdım, geldi. az önce bahsettiğim eniştenin eşi ve çocuğu da yoldan geçiyorlar, onları da çağırdım, hepimiz tatlılandık :))

sonra da el yazımla cv'mi yazıyordum ki yine gaza geldim, pm olmak aslında tam bana göre, yapamadığım yurt dışı seyahatlerini yapabilirim böylelikle, ama streslidir ve de ben istanbulda yaşamak istemem. zaten beni kucak açmış beklemiyorlar ki :)

Hiç yorum yok: