6.10.2009

bebek

arkadaşım msj attı bugün, 1 aylık hamileymiş. vay be, ilk defa yakın bir arkadaşım anne olacak. inşallah sağlıkla, huzurla 9 ayını tamamlar ve sapasağlam bir dünya tatlısını dünyaya getirir. güzel güzel, besler, büyütür, bakar. amin :) belki kimseye söylememiştir, o yüzden adını yazmadım :)

bugün salona yeni bir halı aldım. salonda belki en sevdiğim şey halımdı, ama değiştirmesi en kolay şey de oydu, en ucuz olan. ablam bana doğru yolu gösterdi, sürekli koltukların çirkin, halı da onlar da desenli deyip durdu. ben de desensiz bir shaggy halı aldım. eh, fena olmadı;)

bahar da eşyalı olan evi dün tutmuş. oh, burda hem bir arkadaşım oldu, hem de modern döşenmiş evi olan bir arkadaşım oldu :) orda bol bol foto çekerim artık. bir kaç tane evini yenileyen hatun duydum, bir ara da onlara gitmeye çalışıcam. aa, güzel, modern evler görmek istiyorum, içim açılıyor :) zaten burdaki bayanlar dış görünümlerine dikkat ettikleri kadar evlerine de bakarlar diye düşünüyorum.

1 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

bekliyorum fotoları.. ben de bugün biraz tatil fotosu koyarım..