25.09.2009

sevgi tanecikleri

sevgi tanecikleri üze üze üzerime düşüyor, sevgi tanecikleriii üze üze üzerimde eriyor......şalalaaaa mirkelam, seviyorum onu. güzel şarkılarının hepsi..

yeşo ablanın kardeşinin buraya tayini çıktı, dün ona ev baktık biraz. zaten benden daha iyi biliyorlar her yeri :) bir ev bulduk, dayalı döşeli, ama ne döşeme. o kadar güzel ki.. ama bahar yani öğretmenimiz orayı istemiyor, kendi döşemek istiyor. bakalım en son ne karar verecek :) amerikan mutfak, yatak odasının perdeleri, dolaplar her şey çok güzel. ben bu kadar zevkli ve güzel döşeyemem yani, kadın epey uğraşmış. benim evime geldik sonra, burayı da beğendiler ama :))

bugün de eczaneye gittim, elif benim alacağım pembe kolyenin beyaz altın olanını almış. yakışmış da. rose'u daha güzeldi ama. pişman değilim almadığım için ama :)

Hiç yorum yok: