10.08.2009

bit pazarı

Gazetede ilginç bi foto vardı, kesip şiir defterimin arasına koymaya karar verdim. Defterimin arasında epeydir görmediğim bir sürü kağıt birikmiş. Herkesten bir şeyler. Harika bişey; bunları iyi ki saklamışım.

Emelden;
Bi gün Aydınla buluşup ona bir şeyler soracaktım, bunları bin kere konuşmuştuk ve de unutmayayım diye bi kağıda yazmıştık. Hatta ben konuşurken arada bu kağıda bakmıştım. E kağıdı da saklamışım walla, hayatta atmam :))

Melenden;

Melen ve Aisec'te staj yapmak isteyen iki arkadaşıyla bi gün bize gelmiştik. Melen de benim odamda otururken bana bi mektup yazmış, canı sıkılmış da :) Araya da baloncukların içine 'ders çalış, ders çalış' diye yazmış. O ara benim Almanya dönüşü bütlerim vardı. Ne güzel eğlenmişiz ya:) Ha, bir de notta demiş ki Melen, sentetiği özlemiş falan filan :))

Burcudan;

İkimiz de acayip berbat ruh hallerindeyken bi derste yazışmışız. Ben Cemle çıkıyormuşum:p O kadar berbat bir ruh hali yani:p

Sonra Gülçinden notlar, bana hazırladığı o garip kitapçık gibi hediyesi ( içini bile açasım gelmedi onun ), Mor ve Ötesi'yle ilgili yazdığım alıntılarla dolu bir yazı, Behnan'ın bana aldığı bir hediyenin hediye kağıdı, üzerinde doğum günü tebriği...

Harika, çok hoşuma gitti. Hoşuna gider belkii:)) Nehirimin bi fotoğrafını da koyayım bari.

1 yorum:

Melen dedi ki...

ah eski günler ahhh
ama ben değilimdir o
hiçbirinin sorumluluğunu almam

seni seviyorum ama o bölümü doğru :)