23.07.2009

dün

bugün emel aradı, onunla konuştuktan sonra o kadar mutlu oldum ki heralde bugün hiçbir şey moralimi bozamaz dedim, ama oluyor sinir edici şeyler!!!

neyse

dün akşam turgutreis'te canım şefim ibrahim yazıcı, bir kemancı ve fazıl say konseri vardı. turgutreis klasik müzik günleri başlamış da, açılış konseriydi. öncesinde milastan erken çıkıp bitez'de denize girdik. sonra turgutreis'e gittik. konser marinadaydı. aman tanrım, o kadar yaşlı ve zengin ve soylu insan nasıl da biraraya gelmişti. biz de kendi çapımızda deniz sonrası için bir hayli şıktık, fakat o insanlar nasıl şıktı, nasıl hoştu anlatamam. gayet gösterişsiz, ağır bir şıklık. muhteşemdiler. hepsi hepsi. demek ki bodrumda yaşlı insanlar güzel yaşıyor. bir ara yıldız kenter'i gördüm, arkamdaki bayanlardan biri arkadaşıymış, konuştular. oh oh. arzuladığım hayat. nazlı eray'la komşu olayım, diğerlerinin ilaçlarını vereyim, sağlıklarını takip edeyim. iyi olurdu valla. bu arada konserin yarısında çıkmak zorunda kaldık, keza ilk solistimiz kemancımız uyuttu beni. keman sevmiyorum pek de. ama yine de tabi çok güzeldi. i. yazıcı yeter bana zaten.

bitez demişken bi çökertme kebabı fotoğrafıyla satırlarıma son veriyorum, bitez de yalısı'nda yemiştim:

2 yorum:

Deniz Aral dedi ki...

çökerrtmeden çıktı da halilim....
aman bitez yalısına varalımmmm..demeden geçemiycem . halilin oralarda yaşadığı zamanları düşün nasıldır kimbilir. bir de bu kebabı görünce beefstranagof diyesim geldi nedense !!

Damlo dedi ki...

diiifne nerdesinnn :S

url(adresim) değişti. bu adresten bekliorum seni biloğuma artıkınn