15.07.2009

duman

kimseye rastlamadım ben senden daha güzel

evet, hala seviyormuşum :) çok da basit bi şarkı aslında.

bugün evdeyim, ağlayan kek yapıyorum, bana gelmeyenlere duyurulur. Cansu beni ara da hafta sonu planları yapalım, bu hafta sonu için ;) Ha, ama ağlayan biter zannımca o güne kadar :)

ablamlar incekum'da, annemler uzungöl'de, ben iki arada bi derede. çok kızgınım, çok üzgünüm, ama her şey iyi olacak gibi bir his var içimde. her şey çok güzel olacak, benim ablama hastalık yakışmaz, o hasta olmaz. o benim bir tanem. bak yazarken ağlamıyorum bile, çünkü hakkaten doktorların en kötü ihtimali sürekli anlattığı inancındayım. onlara göre her şey en kötüsüdür. aptallık. sadece ufak bir koşturmaca içine girilecek, işten izin alma, nehiri biraz ihmal etme, dinlenememe, içten içe çok korkma.. ama sonra hepsi unutulacak. hani nehirim sarılık olduğunda hastanede yatacağında çok üzülmüştük, ağlamıştık ya, onun gibi işte. sonradan güleceğiz, ufacık bişeymiş diyeceğiz. demek ki şu anda yazacakmışım bunları. unutulmayan tek kızgınlığımız kalacak gibi.

rahatla ablam, kimseyi tanımadım ben, senden daha güzel. korkma, yanındayım, belki çok hissettiremiyorum bunu sana ama..ufak yara izleriyle atlatacağız.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

zaten söylenebilecek her şeyi söylemişken sen, buna yorum olarak ne yazılır bilemiyorum, ama bir şey yamamış olmak da istemedim.
benim de şaşkınlığımı karamsarlık izledi önce, sonra içimi bir umut kapladı, şimdi ben de çok kuvvetli bir şekilde inanıyorum ki hiçbir şey olmayacak, çok güzel olacak.
tabi benim deniz ablayı rahatlatmam gerekirken onun güçlü,sakin haliyle beni rahatlatmış olması da komik garip bir şey.
dediğin gibi inşallah öyle gelmiş geçmiş ufak bir şeymiş gibi bahsedeceğimiz günler çok yakında...
neşe

Adsız dedi ki...

ati
hayırdır inşallaaaah,hayırdır inşallah.

Deniz Aral dedi ki...

teşekkür ederim canım iyi ki vardın iyi ki varsın !

neşe sen de yüreğime su serptin ohh , senin söylemen etkilemiştir.